Butik
Välkommen till Aidas butik! Här kan du köpa fräsiga Magiska Godnattsagor-prylar. Genom att köpa produkter blir du inte bara coolast i stan, du stöttar också oss som producerar podden.
Är ni med i Magiska Godnattsagor-klubben? Då har ni 20% rabatt på alla varor i butiken! Lyssna på Klubbavsnittet ”Aidas butik” (går bara att lyssna på om du är klubbmedlem) från den 8 mars 2024 så berättar Aida vilken rabattkod ni ska använda.
Läs mer om produkterna och storleksvalen genom att klicka på dom. Har du frågor om produkterna, storlekar eller något annat? Hör av dig till oss på hej (snabel-a) magiskagodnattsagor.se!
KÖPVILLKOR
Allmänt
magiskagodnattsagor.se drivs av Magiska AB.
Alla varor förblir vår egendom till dess att vi mottagit full betalning.
Bedrägerier och försök till dessa polisanmäls. Magiska AB förbehåller oss rätten att häva köp vid misstanke om bedrägeri.
Priserna på hemsidan gäller till privatpersoner där moms med 25% ingår. Vi godkänner enbart betalsätten som visas i kassan på hemsidan.
Du måste vara över 18 år eller ha målsmans tillstånd för att kunna beställa hos oss. Lämna namn och telefonnummer till den målsman som godkänt köpet i meddelanderutan i kassan.
Leverans
Våra försändelser skickas till utlämningsställe eller i din brevlåda. Din sändning kommer levereras till den adress du angivit vid beställningen. Kontrollera gärna att adressen stämmer på din orderbekräftelse.
Vi skickar enbart inom Sverige.
Leveranstiden är mellan 3-8 dagar om inget annat anges på varans produktsida på hemsidan.
Ej uthämtad vara debiteras med 150 SEK. Om du ångrar ditt köp efter att varan blivit skickad måste du ändå hämta ut paketet och sedan returnera det till oss för att inte bli debiterad. Paket som ej hämtas ut omfattas normalt inte av ångerrätt enligt Distansavtalslagen.
Har du skada på din vara ska du anmäla detta direkt på utlämningsstället. Skulle du upptäcka en skada när du öppnat paketet kontaktar du oss. Transportrisken för varor som skickas tillbaka till oss står du själv för.
Säkerhet
All information vid kortköp överförs krypterad via SSL-teknik, vilket gör informationen insynsskyddad och oåtkomlig för utomstående.
Force Majeure
Vid händelse av krig, krigsliknande händelse, inbördeskrig, revolution (viva), uppror, myndighets åtgärd, strejk, lockout, blockad, naturkatastrof eller liknande händelse, kommer Magiska AB att kunna tillämpa sig av force majeure. Detta betyder att detta avtal inte behöver fullgöras till viss eller hel del. Om detta inträffar kommer vi att försöka underrätta kunden om detta.
Sekretess och personuppgifter
Personuppgifter, annan uppgift eller del av handling som kunden lämnar till Lean Branding AB kommer att lagras och behandlas i digitalt format. Magiska AB ansvarar för att uppgifterna lagras och behandlas i enighet med personuppgiftslagen. Dina uppgifter kommer att användas av Magiska AB för att möjliggöra och säkerställa fullgörande av avtalet samt i marknadsföringssyfte från bolagets sida.
Ansvarig för personuppgifter:
Magiska AB (Org. 554493-8797), 415 73 Göteborg.
Kunduppgifter som lagras:
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Telefonnummer
- Personnummer
- Köphistorik hos Magiska AB.
Uppgifterna kan även komma att lämnas ut till tredje part, och nyttjas i de syften som anges nedan:
- Avtalspartner inom betalningstjänster i syfte att säkerställa fullgörande av avtalet.
- Avtalspartner inom produkton i syfte att säkerställa fullgörande av avtalet.
- Avtalspartner inom logistik (transportör) i syfte att säkerställa fullgörande av avtalet.
Avregistering av kunduppgifter:
Du som kund kan vid skriftlig och undertecknad begäran få dina kunduppgifter hos Magiska AB raderade, med förbehåll för sådana uppgifter som krävs för att Magiska AB skall kunna upprätthålla god redovisnings- och bokföringssed.
Förbehåll
Vi reserverar oss för eventuella informationsfel såsom pris, utgående artiklar, sluförsäljning, produktegenskaper och postens leveransförseningar.
RETURPOLICY
Retur- och avbeställningspolicy
Observera att vi inte erbjuder återbetalning för varor som har anpassats med tryck eller brodyr. Var vänlig och se till att din beställning är korrekt innan du bekräftar den. Enligt Konsumentverkets riktlinjer finns det undantag för ångerrätten, till exempel gäller den inte för köp av resor eller produkter som specialtillverkats för kunden.
Avbeställning av order
Om du önskar avbeställa din order innan vi har påbörjat bearbetningen, är du välkommen att kontakta oss omedelbart. Din avbeställning är dock inte giltig förrän vi har bekräftat den. Eftersom vi strävar efter att hantera ordrar omgående, kan din order ha påbörjats men inte skickats, vilket innebär att avbeställning inte är möjlig.
För situationer där det förekommer fel i beställningen eller varan är defekt, erbjuder vi möjligheten att reklamera köpet. Vid reklamation, vänligen kontakta oss så fort du fått din beställning med ditt ordernummer, kontaktuppgifter och en beskrivning av problemet. Om möjligt, bifoga gärna en bild av felet. Vårt mål är att du ska känna dig helt nöjd med ditt köp.